Упродовж березня 2014 року студенти 5 курсу завершуючи вивчення курсу «Юридична психологія», проводили польове включене спостереження з метою складання «поведінкового портрету».
Метою цього творчого процесу було формування професійних умінь майбутніх юристів подавати настільки точні та детальні описи поведінки суб’єктів правовідносин на моделі навчальної діяльності, щоб можна було однозначно ідентифікувати поведінковий портрет з об’єктом спостережень. Об’єкти спостереження обиралися студентами серед одногрупників, а також серед науково-педагогічних працівників університету. Акцент було зроблено на особливостях професійної поведінки та тих особистісних характеристиках, які мають важливе значення для діяльності юриста. На підсумковому занятті відбулося загальне обговорення студентами складених «поведінкових портретів», порівняння «портретів» різних спостерігачів, систематизація та класифікація ознак, виділених в описах, з’ясування найбільш важливих та другорядних ознак, виділення типів ознак, які викликали розбіжність між спостерігачами.