Психологічні основи спілкування з клієнтами |
Середа, 26 березня 2014, 07:52 |
25 березня 2014 року Юридична консультація «Юридична клініка» спільно з психологом відділу гуманітарного розвитку Національного авіаційного університету Галиною Леньо провели круглий стіл на тему «Психологічні основи спілкування з клієнтами». Захід проводився для студентів-практикантів 5 курсу Юридичного інституту спеціалізації «Цивільне та трудове право».Під час зустрічі психолог розповіла про основні правила психологічного спілкування юристів з клієнтами, а також провела ряд методик – «Мотивація до успіху», «Особливості спілкування з клієнтами» та проективні методики на особисті характеристики. Студенти активно брали участь в обговоренні актуальних проблем, пов’язаних з юридичною психологією в умовах сьогодення.
|