Особливості претензійно-позовної роботи юридичної служби банківських установ |
Середа, 23 березня 2016, 08:32 |
21 березня 2016 року керівником служби претензійно-позовної роботи корпоративного напрямку Центру по роботі з особливими активами ПУАТ «ФІДОБАНК» Олександром Кунцем для студентів першого курсу Навчально-наукового Юридичного інституту проведено лекцію на тему: «Особливості претензійно-позовної роботи юридичної служби банківських установ».Під час лекції першокурсникам окреслено практичні аспекти організації та ведення претензійно-позовної роботи юридичної служби банківських установ, розкрито завдання та функції працівників цієї служби, підстави та порядок пред’явлення претензій і позовних заяв, охарактеризовано механізм забезпечення виконання договірних зобов’язань, захисту та відновлення порушених майнових прав та інтересів банківських установ тощо.
|